Games

Що малює вчитель?
Учитель малює на дошці картину. Після кожного нового елемента учні намагаються відгадати, що буде зображено на малюнку.
Наприклад: Will it be a tree? Will it be an umbrella?
Перемагає той, хто першим здогадався, що малює вчитель.
Пророк
Гру доцільно проводити для вивчення майбутнього часу. Учитель об’єднує учнів у групи. Кожна команда складає веселі загальні запитання, пов’язані з майбутнім. Наприклад: Will I marry Prince William? Should I go to the party tomorrow? Shall I visit my friends next week? Should I send Natasha Valentine card?
Один учень («пророк») дістає з мішечка картки з написами «YES», «NO», «YOUR FUTURE IS UNCERTAIN» і відповідає на запитання.
Містер/Міс Спостережливість
Гру доцільно проводити під час вивчення типів питальних речень, а також для розвитку усного мовлення. Кілька учнів стоять посеред класу із зав’язаними очима. Учні класу задають їм різноманітні запитання, які стосуються усього, що оточує гравців. Перемагає гравець, який дав повні та правильні відповіді. Наприклад:
What is under your desk?
What is Maxim wearing?
How many plants are on the windows?
What is on your teacher’s table?
Who is wearing a grey sweater?
Знайди помилку
Учитель об’єднує учнів у групи по 3-4 осіб в кожній. Учасникам гри він показує картку, на якій написане речення з граматичною помилкою. Упродовж 30с потрібно знайти помилку. Якщо ніхто з учасників першої команди не впорається за 30с із завданням, картку передають наступній групі учнів. Та команда, яка впоралась із завданням, залишає картку собі. Перемагає група, яка збере найбільше карток.

Будь уважним
Одному учневі зав′язують очі. Інші щось змінюють у класі. Коли учневі розв’язують очі, він повинен сказати, що змінилось. Наприклад: Somebody opening the window. Lena has taken off her shoes. My bag has disappeared from the floor. Natasha has given Vita her pen.
Перемагає той, хто помітить усі зміни в класі.
А що зробиш ти?
Гравець виходить на середину класу і сідає обличчям до учнів класу. Учитель пише на дошці частину умовного речення нереального за змістом. Наприклад: If I won $50 000, I would… учень повинен відгадати речення, яке написане на дошці. Він ставить запитання учням класу: What would you do? школярі дають йому поради:
1.  I would give the money for charity.
2.  I would buy a small cottage somewhere in Western Ukraine.
3.  I would travel all over the world.
4.  I would buy a lot of presents for my family.
5.  I’d buy a lot of lottery tickets.
Прислухавшись до порад 5-6 учнів, учень повинен здогадатися про що йдеться у реченні, записаному на дошці.
Гравці, які не можуть продовжити розповідь, вибувають із гри.
Граматичний ланцюжок
Учитель розпочинає гру, вживши речення нереальної умови. Учні повинні продовжувати розповідь, вживаючи лише умовні речення і використовуючи трансформовану частину попереднього речення. Наприклад: If I had a car, I would drive to L’viv. If I drove to L’viv, I would buy some souvenirs there. If I bought some souveniers there, I’d give them to my mother. If I gave them to my mother, she would make me a chocolate cake
Ехо
Учитель промовляє правильні дієслова, а учні, добавляючи закінчення -ed, називають їх другу форму (минулий час). Якщо вчитель називає неправильне дієслово, учні повинні промовчати. Той хто помилково додасть до неправильного дієслова закінчення -ed, вибуває. Перемагає той, хто залишився у грі. Приклад завдання: Change, say, close, clean, come, dress, make, gather, open, jump, know, look, start, speak, love, leave, plant, repeat, write, get, translate, wish, skate, watch, see, explain, travel.
Пророк
Гру доцільно проводити для вивчення майбутнього часу. Учитель об’єднує учнів у групи. Кожна команда складає веселі загальні запитання, пов’язані з майбутнім. Наприклад: Will I marry Prince William? Should I go to the party tomorrow? Shall I visit my friends next week? Should I send Natasha Valentine card?
Один учень («пророк») дістає з мішечка картки з написами «YES», «NO», «YOUR FUTURE IS UNCERTAIN» і відповідає на запитання.
Лото
Учитель для гри в лото заздалегідь готує чисті картки та картки з числами. Приклад картки для гри в лото:
45


11
90
6

63

37
78
84

25


72
51
59

21

16

3
Ведучий тягне з коробки чи мішечка картку й англійською мовою називає число. Учасники, які мають картки з такими числами, накривають їх чистими картками. Перемагає той, хто першим закриє будь-які три рядки. Картки можна використовувати і для інших завдання. Наприклад, хто перший назве суму чисел у другому, або п’ятому рядках; хто швидше до чисел першого стовпчика добере порядкові числівники і запише їх на дошці. Існує чимало варіантів для цієї гри.
Перевершіть автора
Учитель готує заздалегідь невеличке оповідання, пропускаючи слова, що відповідають різним частинам мови. Учням пропонують вписати в бланк слова, що відповідають різним частинам мови для подальшого введення їх в текст.
Наприклад, у графі «a noun» учні пишуть a tree тощо.
Завдання для потреби можна конкретизувати (noun: a proper name, a kind of transport, an animal). Далі учні вводять записані слова в запропонований учителем текст й уголос зачитують результат. У більшості випадків отримують доволі кумедний текст. Наприклад: A strange story
A verb (past tense):
A noun:
An adjective:
A noun:
An adverb:
A noun:
An adverb:
A noun:
A noun:
It was about two o’clock in the morning, and … and suddenly I … (a verb, past tense), because I heard a noise. I got out of …(a noun) and went …( An adjective) downstairs. There was a light in the …( A noun). I listened very carefully. I could hear two men speaking … (An adverb). “Burglars!” I thought. “Two of them”. Well, I was really frightened, so I went back upstairs and immediately phoned … (A noun).the police arrived … (An adverb). They opened the front door with a special … (A noun) and went into the living room. Then … (A noun) came upstairs. “It’s all right, sir” they explained. “We turned the television off for you”.
Доповніть речення
Гру варто проводити під час вивчення порядку слів у реченні. Учитель пише на дошці 5-6 речень. Біля кожного слова він залишає пропуски. Учні повинні доповнити речення потрібними словами. Наприклад: __She__goes__to__school___.
In the morning she often goes slowly to her boarding school situated near the centre of the town. Переможе той, хто правильно доповнить речення і допише якомога більше слів.

Немає коментарів:

Дописати коментар